Zapytanie ofertowe 2
Krzywda, dn. 09.12.2021r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
w zakresie realizacji usługi
polegającej na zorganizowaniu 2 wyjazdów do teatru w Warszawie i 3 wyjazdów do kina w Łukowiew ramach projektu „Aktywny i pogodny senior w Gminie Krzywda” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Krzywda/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzywdzie ul. Łukowska 20 21-470 Krzywda
Osoba upoważniona do kontaktu: Natalia Bany - tel. 25 755 12 89 (w godz. 8:00 -16:00), e-mail:gops@gminakrzywda.pl
Zapytanie jest prowadzone zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Część I przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który zorganizuje 2 wyjazdy do teatru w Warszawie dla 3 grup po 30 osób:
-
Wynajem autokaru
-
Ubezpieczenie uczestników projektu
-
Obiad (dwudaniowy z napojem i deserem)
-
Bilety(repertuar będzie odpowiadał na potrzeby i wrażliwość seniorów)
Część II przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który zorganizuje 3 wyjazdy do kina w Łukowie dla 3 grup po 30 osób:
-
Bilety (repertuar będzie odpowiadał na potrzeby i wrażliwość seniorów)
-
Wynajem autokaru
3. ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY
-
Zorganizowanie 2 wyjazdów do teatru w Warszawie dla 3 grup po 30 osób w tym:
-
Wynajem autokaru
-
Ubezpieczenie uczestników projektu
-
Obiad (dwudaniowy z napojem i deserem)
-
Bilety(repertuar będzie odpowiadał na potrzeby i wrażliwość seniorów)
-
Zorganizowanie 3 wyjazdów do kina w Łukowie dla 3 grup po 30 osób w tym:
-
Bilety (repertuar będzie odpowiadał na potrzeby i wrażliwość seniorów)
-
Wynajem autokaru
4. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
-
Miejsce realizacji usługi:
-
Część I: województwo mazowieckie
-
Część II: województwo lubelskie, powiat łukowski
-
Termin realizacji zamówienia: w okresie od dnia zakończenia niniejszej procedury i wyboru Wykonawcy do dnia 30 kwietnia 2023 r. Zamawiający wymaga od Wykonawców dyspozycyjności.
UWAGA: Wskazane przez Zamawiającego uzgodnione terminy nie będą mogły zostać odrzucone przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż termin wykonania zamówienia może ulec opóźnieniu o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po zaistnieniu sytuacji powodującej opóźnienie czasowe.
5. WYMAGANIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Do składania ofert zapraszamy Wykonawców , Którzy spełniają warunki: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
a) doświadczenie w zakresie przewozu zorganizowanych grup
b) nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia i dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania usługi, znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
3. Oferta musi zawierać cenę brutto i netto za wykonanie usługi (formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego).
6. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
-
Oferta ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożona na wzorze oferty dołączonym do niniejszego zapytania ( załącznik nr 1) i oświadczenie o posiadanym doświadczeniu oferenta w zakresie przewozu zorganizowanych grup oraz wypis z KRS lub CEiDG.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
-
Oferta powinna zostać przygotowana na załączonym formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
-
Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy dostarczyć do dnia 16.12.2021 r. do godz. 10.00 osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego) na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzywdzie ul. Łukowska 20 21-470 Krzywda w zamkniętej kopercie z opisem: „Oferta na zapytanie ofertowe z dn. 09.12.2021r. do projektu Aktywny i pogodny senior w Gminie Krzywda” lub w formie elektronicznej na adres: gops@gminakrzywda.pl.
9. KLAUZULA INFORMACYJNA
-
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
-
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzywdzie ul. Łukowska 20 21-470 Krzywda
-
kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzywdzie: gops@gminakrzywda.pl
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o podrozdział 6.5.2 pkt 20 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz podmioty i instytucje publiczne odpowiedzialne za realizację programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020;
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu;
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem zawarcia umowy; konsekwencją niepodania określonych danych będzie odrzucenie oferty;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-
nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pliki do pobrania
Zapytanie ofertowe załącznik nr 1 (77.45 KB)